Lodowe orzeźwienie

To jest kompozycja ewidentnie na upalne lata. Mięta pieprzowa, Ylang Ylang, cytryna to składniki mrożące krew w żyłach... Uzyskany efekt działania tej mikstury to orzeźwienie, rozjaśnienie umysłu i wspomaganie koncentracji.Mięta pieprzowa daje pobudzenie. Ylang Ylang to składnik harmonii,  cytryna to ostra stymulacja ciała do działania.
marketing zapachowych, aromamarketing

aroma ZAPACH

 
 

ad*aroma - marketing zapachowy

D2B Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
tel. 022 382 1234
tel. 022 382 1267

adaroma@adaroma.pl

RSS ad*aroma RSS

PL EN

Definicja marketingu zapachowego

Marketing zapachowy (aromamarketing) - koncepcja marketingowa, polegająca na aromatyzowaniu pomieszczeń firmy. Podstawowym zadaniem aromamarketingu jest stworzenie przyjemnej, prozakupowej atmosfery w miejscu sprzedaży oraz w punktach obsługi klienta.

więcej...