Projekt organizowany przez Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów o wdzięcznej nazwie „Wesele na żywo" nie tylko przykuwał zainteresowanie oryginalnym pomysłem na prezentowanie najciekawszych trendów w organizacji ślubu, ale również inspirował odzwiedzające przyszłe pary młode właśnie ... zapachami.
Był to moment przełomu w branży zarówno ślubnej jak i marketingu zapachowego. Zaprezentowano ciekawy sposób na silniejsze uwiecznienie przysięgi małżeńskiej wśród gości. Potwierdzono tym samym niestandardowość i szeroki wachlarz możliwości, jakie daje wykorzystanie marketingu zapachowego w czasie imprezy.
Projekt cechował się jeszcze jedną ciekawostką - kompletną kreacją wizualno-zapachową agencji „ad*aroma - marketing zapachowy". „Wykorzystujemy ogromne doświadczenie w visual merchendisingu w kreacji nie tylko wrażeń zapachowych, ale również - wizualnych! Ten projekt stanowi kompletnie nową jakość w tworzeniu wrażeń zmysowych uczestników imprez. Jednocześnie podkreślamy istotę integracji bodźców w szczególności zapachowych z wizualnymi. Wierzymy, że to dobry początek wprowadzania nowej wartości w świat nie tylko marketingu zapachowego, ale szeroko rozumianej komunikacji marektingowej", dodaje Agnieszka Dąbrowska, ekspert marketingu zapachowego.
Projekt cechował się jeszcze jedną ciekawostką - kompletną kreacją wizualno-zapachową agencji „ad*aroma - marketing zapachowy". „Wykorzystujemy ogromne doświadczenie w visual merchendisingu w kreacji nie tylko wrażeń zapachowych, ale również - wizualnych! Ten projekt stanowi kompletnie nową jakość w tworzeniu wrażeń zmysowych uczestników imprez. Jednocześnie podkreślamy istotę integracji bodźców w szczególności zapachowych z wizualnymi. Wierzymy, że to dobry początek wprowadzania nowej wartości w świat nie tylko marketingu zapachowego, ale szeroko rozumianej komunikacji marektingowej", dodaje Agnieszka Dąbrowska, ekspert marketingu zapachowego.