8 maja 2008 roku eksperci z „ad*aroma - marketing zapachowy" gościnnie wykładali na Uniwersytecie Łódzkim.
Wykład stanowił część konferencji XS, XL organizowanej przez studenckie Koło Marketigu „Marketeam" na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Nie tylko została zaprezentowana cała idea marketingu zapachowego zarówno teoretycznie, ale i w praktyce wsparta zapachem rozprzestrzeniającym się po auli. Egzotyczna kompozycja zapachowa wspomagała aktywne słuchanie i uczestnictwo w wykładach. Wysiłek umysłowy słuchaczy oraz wzbogacenie prezentacji o zapach idealnie współgrało ze sobą.
Studenci mogli zapamiętać nie tylko obrazy i treść przedstawianych tematów, ale również towarzyszący im ciepły, żółty, tropikalny zapach.
Studenci zaintrygowali się prowadzonymi wykładami - zadawali pytania, również dotyczące komunikacji zapachem, która jest jednym z zadań aromamarketingu.
Na nowy rok akademicki są już planowane kolejne wykłady...