Aromatyzacja urodzinowego Sukcesu Pisanego Szminką

27 stycznia 2010 odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Sukces Pisany Szminką, któremu towarzyszył niezwykły zapach.

Spotkanie było jubileuszem pierwszego roku działalności Sukcesu Pisanego Szminką. Partnerem spotkania był program Warsaw Illinois Executive MBA (WIEMBA). Wywiad udzieliła Agata Passent. Natomiast część rozrywkowa, pokaz bielizny damskiej, została zorganizowana przez firmę Samanta. Spotkanie zakończyło się wspólnym świętowaniem urodzin przy urodzinowym torcie.


Wszystkiemu towarzyszył karnawałowy acz ciepły zapach przygotowany przez agencję ad*aroma - marketing zapachowy.

marketing zapachowych, aromamarketing

AKTUALNOŚCI

 
 

ad*aroma - marketing zapachowy

D2B Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
tel. 022 382 1234
tel. 022 382 1267

adaroma@adaroma.pl

RSS ad*aroma RSS

PL EN

Definicja marketingu zapachowego

Marketing zapachowy (aromamarketing) - koncepcja marketingowa, polegająca na aromatyzowaniu pomieszczeń firmy. Podstawowym zadaniem aromamarketingu jest stworzenie przyjemnej, prozakupowej atmosfery w miejscu sprzedaży oraz w punktach obsługi klienta.

więcej...